wtorek, 14 kwietnia 2015

Kogo podglądam? Gdzie zaglądam?

   Blogerskie moje życie to nie tylko sklecanie zdań i publikacja ich ku uciesze ludu (ostatnio nawet was sporo tutaj). Częściej obczytuje co piszecie wy, i choć nie zawsze zostawiam po sobie ślad to jednak bywam i czytam. Bywają miejsca gdzie zaglądam często a takie gdzie pojawiam się sporadycznie. Czasami jest i miejsce gdzie jak trafię to wertuję w archiwum. To czy zostawiam komenta czy nie to inna sprawa. Nawet jeśli notka jest bardzo dobra a wręcz świetna to jakoś tak jest że nie mam nic do powiedzenia. A napisać super wpadnij do mnie to jakoś nie w moim stylu.




















A więc gdzie bywam:

Na blogu u sister mojej o dekadę młodszej, która ma dość radykalne poglądy a do tego cięty język i nie wyparzoną gębę. Do tego ma małego wrednego psa ale psssyt bo jeszcze to przeczyta i mi się oberwie :-)


Gosia Bloguje (http://gosia-bloguje.blogspot.com/)

Oczywiście język plugawy i ostry jest mi bliski i zaczytuję się w takim z wielką przyjemnością takim to też sposobem zostałam wierną fanką Mamuta. Tak, tak Mamuta i to Ostatniego. O życiu o tym co boli i cieszy bez ceregieli i zbędnego biadolenia.


Ostatni Mamut (http://www.ostatni-mamut.eu/)

Znajomość życia rodzinnego i tego że posiadanie potomstwa to nie zawsze sielanka często zwabia mnie na blogi bardziej rodzinne. Ale o rodzinie bez słodzenia i pierdzenia o ptaszkach, kwiatkach i o tym że posiadanie dzieci to tylko miód i słodycz. A więc jak to dzieci wysysają z matek energię.

Wampirza Matka (http://wampirzamatka.blogspot.com/)

I jeszcze prawdziwie o posiadaniu . O tym że matka musi odpoczywać a współposiadacz tegoż potomstwa też powinien się nim zajmować. 

Matki Polki Fanaberie (http://mpfanaberie.blogspot.com/)

Oczywiście Blog, który śledzę latami i o którym już kiedyś pisałam. Właściciel doczekał się wydania już 2 książek a kolejna powstaje. O kobietach i bezgranicznej miłości do nich. Pięknie...

Yours. Piotra Adamczyka (http://yours.blog.pl/)

Sex, związki, kobiety, faceci i wszystko o tym. Posty napisane fenomenalnie i nie dziwię się że blog zgarnął statuetkę bloga roku 2014. Polecam wiele można się o kobietach i facetach dowiedzieć i w sumie to nawet o samym sobie.

Volant (http://volantification.pl/)

   Gdzie zaglądam i kogo podglądam będzie uzupełniane, myślę że może raz w miesiącu. Jest mnóstwo ciekawych blogów i czasami aż mi szkoda że nie mam czasu tego wszystkiego czytać. Polecam więc chwilowo kilka pozycji może i wam coś przypadnie do gustu a może już jesteście czyimś fanem.

3 komentarze:

  1. Dziękuję moja stała czytelniczko. Ja też czytam Ciebie i kilka innych blogów. Fajnie być w tej blogerskiej społecznoścI bo można spotkać takie osoby jak Ty. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma to jak pozytywny akcent na rozpoczęcie niezbyt pozytywnego weekendu. Dziękuję :) Do Mamuta zaglądam, a jak siostra ma "niewyparzoną gębę' to podejrzewam, że też mi do gustu przypadnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zagladam do Ciebie, a do poleconych blogow zaczne. :) Ciekawi ludzie, nie ma co. Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń

Daj Komenta, chętnie poznam twoje zdanie...
Oczywiście nie omieszkam odpowiedzieć.