piątek, 24 kwietnia 2015

Porastam mchem ...

   Ostatnio mój blog i ja chyba też porastamy mchem. Dlaczego?
Pogoda chyba nie sprzyja pisaniu. Słońce mnie rozprasza i odgania z przed monitora. Biegam więc za rowerami, syn nauczył się na 2 kołach więc czas na opatrywanie ran kolizyjnych, córka uczy się pedałować i jednocześnie koncentrować na kierowaniu. Mówię wam ręce pełne roboty. Do tego dochodzą posiedzenia na placu zabaw, piaskownica i bieganie za piłką. Co dla mnie? Dla mnie radość z pięknej pogody i słońca grzejącego w twarz. Pozostaje mi jeszcze wieczorny relaks bo dzieciaki dość wcześnie padają po tych eskapadach. 


Traci na tym mój blog. Nadal ob czytuje wasze blogi które widzę się rozwijają (internet w telefonie to zbawienie) a ja porastam mchem.

Postanowienie mam. 
Zorganizuję konkurs. Tak konkurs ale taki powiązany z blogiem i z tym co było. Niech wróci tu życie. Ma to być konkurs ku rozwojowi mojego bloga.

Zastanawiam się nad nagrodą/nagrodami.

Może :
książka
kosmetyki
a może sama coś namaluje i to będzie nagroda w stylu AnKi

Co myślicie?

Jakieś pomysły sugestie?

2 komentarze:

  1. Chyba każda nagroda będzie OK...ważne byś pisała i nie zarosła mchem dosłownie nam tutaj :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja właśnie weszłam tutaj bo zobaczyłam słowo mech w tytule wpisu ;)

    OdpowiedzUsuń

Daj Komenta, chętnie poznam twoje zdanie...
Oczywiście nie omieszkam odpowiedzieć.