sobota, 27 stycznia 2018

Kilka prawd o kobietach. Mogłeś tego nie wiedzieć.

   Kiedyś przeczytałam gdzieś że kobiet nie da się zrozumieć, że są tak zmienne że żaden facet za nimi nie nadąży. Bo po prostu kiedy On zaczyna rozkminiać, już prawie wie o co jej chodzi, Ona zmienia zdanie. I wiesz on może próbować ją zrozumieć, podążać za nią i zgadywać do osranej śmierci o co jej chodzi i czego ona chce. Może, ale nie musi...
Są prawdy o kobietach, które trzeba znać żeby z nimi żyć, lub chociaż je oswoić...


1. Nie musisz zgadywać czego kobieta chce, ty musisz jej to powiedzieć


Zdziwiony? One same nie wiedzą czego chcą. Jeśli zatem tupniesz i narzucisz jej swoją wolę, to twoja wola stanie się jej wolą. Proste jak budowa cepa. Jeśli nadal tego nie rozumiesz to ciężko to widzę, pozostało ci uganianie się za czymś czego nie ma.
Jeśli facet powie że zabiera kobietę do restauracji, mówiąc oczywiście do jakiej i co będą jedli ona będzie zachwycona, bo jakoś tak się składa że właśnie na to miała ochotę. Jeśli jednak jakiś pizduś zapyta laskę do jakiej restauracji by poszła, zapewne on się tego nie dowie i zostaną w domu a ona będzie rozczarowana. Tak kobiety potrzebują być ukierunkowywane.


2. Kobiety zdradzają

Jeśli nadal żyjesz w jakimś surrealistycznym świecie w którym to tylko faceci zdradzają, to muszę Cię z tego błędu wyprowadzić. Kobiety też zdradzają. Powiem Ci więcej, robią to po stokroć lepiej niż mężczyźni. A facet zapewne dowie się o zdradzie dopiero wtedy kiedy kobieta będzie tego chciała. 
Czemu to robią?
Głównie poszukują adoracji. Wielokrotnie to powtarzałam kobiety uwielbiają być pożądane. Tak, kochają pożądliwe spojrzenia, gesty, to je napędza.

3. Kobiety też kłamią

Moja kobieta mnie nie okłamuje... Tak, tak, i zawsze ma z tobą orgazm a ty masz największego na świecie, bo ona tak mówi. Kobiety kłamią głównie by kogoś zadowolić lub nie sprawić komuś zawodu. Ważna informacja, nawet powieka im przy tym nie tyknie.
Dzięki temu Ona zawsze wie kiedy ty kłamiesz, nawet jeśli tego nie mówi.

4. Kobiety zbudowane są z emocji

Emocje to ich drugie imię. One ich potrzebują jak tlenu, endorfin, adrenaliny, dopaminy. Dlatego stagnacja w ich życiu dużo bardziej je rozwala niż, zdrada ich faceta (wtedy przynajmniej mogą się powydzierać). Kobieta kwitnie kiedy ma dostateczną ilość emocji, promienieje kiedy jej neurony szaleją. 

5. Poza ciałem, musisz jeszcze wymasować jej mózg

Możesz rzucić ją na łóżko i przelecieć na wylot. Możesz zdzierać z niej majtki, wciskać jej rękę między uda aż będzie dyszała. Ok i to będzie fajne dopóki ona będzie na emocjonalnym haju (patrz punkt 4). Tylko ile to potrwa miesiąc, dwa. Musisz umieć jeszcze wymasować jej zwoje nie tylko cipkę. Myślisz czemu artyści mają takie branie? Muzycy, malarze, pisarze ? Choćby nie byli najbardziej popularni, mają pasję, są interesujący, są intelektualnie wyzwaniem. Jeśli jeszcze do teko umieją ją zerżnąć tak jak ona lubi, to dają spełnienie we wszystkich sferach.

Jest jeszcze wiele prawd o kobietach, dlatego ciąg dalszy nastąpi.
Może mierze wszystkich jedną miarą, może nie...

6 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosto i dobitnie. Zgadzam się z każdym słowem. Szczególnie z punktem 5. Seksowny i bogaty umysł sprawia, że chcemy się w nim zagłębiać bez końca i dzień za dniem odkrywać jego kolejne zakamarki. Co do punktu nr 1- mogłabym tu polemizować. Kobiety wiedzą czego chcą. Bynajmniej ja jestem tego doskonale świadoma. Jednak fajnie kiedy to facet przejmuje inicjatywę. Mój mąż dawno przestał to robić. Ciągle tylko pyta: co byś chciała dostać na urodziny, gdzie chcesz iść, co chcesz zjeść, jaki film chcesz obejrzeć. Ile można?! Człowieku, bądź w końcu mężczyzną. Zaplanuj romantyczny wieczór, kup mi coś co sprawi mi radość. Wysil się na odrobinę kreatywności. I nie ważne gdzie mnie zabierzesz i co mi podarujesz. Wazne, że będę miała świadomość, że poswieciłeś swój cenny czas na myślenie o mnie. Tego właśnie chcą kobiety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie przejęcie inicjatywy, tego faceci czasami nie rozumieją. Myślą że jak bez przerwy bedzie robił to co ja wymyślę to jestem mega szczęśliwa. Tak to nie działa.

      Usuń
  3. Hmmm poniekąd prawda, jednakże każdy jest inny i takie ogólnikowe fakty są zbyt pochopne. Zgadzam się z faktem, że nie każdy mężczyzna dostrzega tego, że kobieta potrzebuje emocjonalnego związku, a nie zbudowanego z powszednich monotonnych dni bez emocji.
    Poza tym nie czuję się odpowiednią osobą do takich tematów. Mnie bardziej satysfakcjonuje dobrze namalowany obraz i dobre jedzenie niż ''dobry seks''
    A myślenie, że zdrada zarezerwowana jest wyłącznie dla mężczyzn jest zabawne...

    OdpowiedzUsuń
  4. Let the movie do the talking ;)
    https://www.youtube.com/watch?v=fjg5TuXV09U

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej zgadzam się z 4 punktem. W zasadzie emocje to drugie imię kobiety. To stwierdzenie odnosi się do wszystkich kobiet bez wyjątku. Różnico polega tylko na tym, że niektóre kobiety potrafią ukryć swoje emocje, a inne już nie...

    OdpowiedzUsuń

Daj Komenta, chętnie poznam twoje zdanie...
Oczywiście nie omieszkam odpowiedzieć.