czwartek, 31 grudnia 2015

Szczęścia !!! Cokolwiek to znaczy.

   Już za chwilę. Dosłownie za moment skończy się rok. Jak na blogera to słabo mi poszło w tym roku. Pominęłam życzenia świąteczne, cały szum związany z Bożym narodzeniem, nie wstawiłam 100 sposobów przyrządzenia karpia i udekorowania domu. Cóż może za rok się poprawie. 


Zastanawiałam się jednak czego wam życzyć na nadchodzący Nowy Rok. I chyba wiem... 


Życzę wam Szczęścia


Szczęścia dla każdego z osobna. Takiego szczęścia które sami sobie wymarzyliście.
Dla jednych to będzie milion na koncie dla innych radość że ta suka z naprzeciwka znowu przytyła 5 kg lub kot nie wypieprzył choinki po raz setny czy też pies sąsiada przestał srać wam na wycieraczkę. I chwała wam za wasze szczęście jakie by nie było.

Sobie życzę uśmiechu bo to jest moje szczęście.


6 komentarzy:

Daj Komenta, chętnie poznam twoje zdanie...
Oczywiście nie omieszkam odpowiedzieć.